Alla inlägg under maj 2018

Av Anna Rosborg - 20 maj 2018 22:29

Trots ganska höga förväntningar, blev resan över förväntan. Ett fint hotell med god grekisk mat i mängder. Goda drinkar på terrassen. Sol hela veckan mellan 25-30 grader. Fantastiska inspiratörer och ledare. Bra variation och hög kvalitet på träningspassen. Sist men inte minst positivt resesällskap. Tack för denna resa som gett mig en rejäl energiboost.

Av Anna Rosborg - 20 maj 2018 22:17

Eftermiddagen fortsatte i samma tempo med ytterligare 3 pass,varav det sista var boxning med Sabina Dalfjäll, riktigt roligt. Kände mig som Rocky Balboa när svetten stänkte i boxningskombinationerna. På kvällen var vi väl värda en drink på terrassen

Av Anna Rosborg - 18 maj 2018 11:24

Idag känns kropparna ganska slitna och förtjänta av lite vila, men eftersom det är nästsista dagen gäller det att hålla i. Innan lunch har jag yogat, simmat crawl och dansat Afrodans, puhhh

Av Anna Rosborg - 17 maj 2018 21:06

Idag har vi tränat 6 totalt olika pass, allt från yoga, simning, fight cardio ( med kända Sabina från Biggest looser) till showdans. Dansen fick vi dessutom uppträda med på avslutningsträffen för 170 personer. Sammanfattningsvis en fantastisk dag med grym träning ?, fantastisk väder (30 grader) och sol ??. På kvällen Aperol spritz ?i baren och sedan god middagsbuffe.

Av Anna Rosborg - 16 maj 2018 22:38

Mer än halva resan har vi bakom oss. Det blir mer träning för varje dag och det är sååå kul. Dagen började med wake up yoga, därefter simning, sedan soma move, följt av showdans och till slut poweryoga. På kvällen blev det mojito i baren sedan middag och slutligen föreläsning av Staffan Björklund äventyrare och en av dem som var med och tog hem gatuhunden Arthur från Equador.

Av Anna Rosborg - 16 maj 2018 11:13

Dagens utmaning var crawlskola ????.Det jag inye visste var att simningen idag var i havet. Jag tyckte de sa att det var nybörjarkurs ?

Av Anna Rosborg - 15 maj 2018 21:01

Idag har vi vandrat 18 km i terräng i Samariaravinen. En fantastisk vandring med vackra miljöer. Det känns i vaderna redan ikväll, undrar hur det känns imorgon???
Vi var iväg från 05.30 till 20.30, så både kropp och själ känns ganska möra. Väl framme vid byn som låg vid havet tog vi en välförtjänt paus i skuggan. Godnatt, imorgon är det nya äventyr

Av Anna Rosborg - 14 maj 2018 21:09

På eftermiddagen tog vi en promenad in till byn Kolymbari

Presentation


Detta är Chippes äventyrsblogg, som startas inför mitt Parisäventyr tillsammans med min mamma och min syster.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards